Toshiba wprowadza na rynek pierwszy na świecie telewizor z ekranem o przekątnej 139 cm (55”) obsługujący technologię 3D bez konieczności wykorzystania specjalnych okularów, nowy ultracienki 7,7 mm tablet o pełnej łączności bezprzewodowej, mistrzowski w swojej klasie – najcieńszy, super lekki laptop oraz pierwszy komputer All-in-One marki Toshiba, oferujący multimedialne funkcje rozrywkowe, wbudowany dostęp do kontentu oraz usług platformy Toshiba Places.
Podczas targów IFA 2011 w Berlinie, które rozpoczęły się 1 września, Toshiba Europe GmbH zaprezentowała swoje najnowsze innowacje produktowe w cyfrowej rozrywce. „Toshiba dostrzega, że konsumpcja mediów nie jest już ograniczona wyłącznie do użytkowania domowego, ale staje się istotną częścią cyfrowego życia konsumentów. Chcą oni cieszyć się konsumpcją multimediów gdziekolwiek są, wykorzystując do tego ekran, odpowiadający sytuacji, w której w danym momencie się znajdują” – komentuje Andy Bass, Vice President, DS, Sales and Marketing Europe.”Jako kluczowy gracz w branży cyfrowej rozrywki, Toshiba jest zobowiązana do spełnienia tych wymagań. Jest to możliwe dzięki zaawansowanemu, wieloaspektowemu portfolio. Nasze ogromne doświadczenie w zakresie użytkowania domowego jest rozwijane, i pozwala na dostarczanie produktów klasy premium. Produktów zapewniających doskonałą jakość obrazu, znakomite funkcjonalności, rzeczywistą trwałość oraz jednolitą możliwość dzielenia kontentu pomiędzy urządzeniami z różnych kategorii”.Urządzenia spełniające obietnicę wiodącej innowacji
Pionierskie prace inżynierów Toshiba pozwoliły osiągnąć kilka spektakularnych kamieni milowych w sektorze cyfrowej rozrywki, spełniając jednocześnie zobowiązanie, będące również hasłem Toshiby - „Leading Innovation”, czyli dostarczanie konsumentom wiodących technologii. Wśród nich znajduje się ZL2, pierwszy na świecie telewizor o tak dużej przekątnej ekranu, czyli 139 cm (55”), wykorzystujący technologię 3D bez potrzeby używania specjalnych okularów. Model jest już gotowy do wejścia na rynek.
Toshiba AT200 ze swoimi 7,7 mm plasuje się pośród najcieńszych 25,7 cm (10,1”) tabletów na świecie. Ultralekki, ultracienki lider w swojej kategorii złożony został mistrzowsko z miniaturowych komponentów, zapewniając mobilność bez uszczerbku na możliwościach multimedialnych. W stworzeniu Toshiba AT200 brali udział zarówno inżynierowie z dywizji telewizorów, jak i komputerów. Dzięki tej współpracy tablet obsługuje wachlarz technologii multimedialnych, standardowo dostępnych jedynie w wysokiej klasy telewizorach.
Kolejnym przykładem mistrzowskiej miniaturyzacji, wzornictwa oraz funkcjonalności jest super lekki i ekstremalnie cienki laptop Toshiba Portégé Z830. Nowy UltrabookTM mierzy jedynie 15,9 mm, i w zależności od konfiguracji może ważyć nawet jedynie 1,12 kg. Wyposażony w szeroki wachlarz portów i interfejsów, wliczając w to pełne RGB i port LAN, Portégé Z830 nie pozostawia użytkownikom wiele do życzenia.
Rozrywka All-in-One – mieszanka know-how ekspertów od PC i TV Toshiby
Qosmio DX730 jest kolejnym dowodem zaangażowania Toshiby w dostarczanie konsumentom urządzeń, łączących zaawansowaną wiedzę doświadczenie ekspertów Toshiby w zakresie komputerów i telewizorów. Nowy komputer All-in-One posiada stylowy wygląd telewizora, ale oferuje zarówno wysokiej klasy funkcjonalności charakterystyczne dla komputerów, jak również możliwości telewizorów. Użytkownicy otrzymują wszystko, czego potrzebują, aby naprawdę cieszyć się cyfrowym życiem – stylowe, najnowocześniejsze, wielozadaniowe domowe centrum rozrywki, przeznaczone do wysokiej jakości multimediów.
Mądry wybór kontentu, który może być dzielony przez różne urządzenia
Aby zaoferować użytkownikom dostęp do szerokiego wyboru wysokiej jakości treści oraz wysokiej jakości usług, dających wartość dodaną, Toshiba stworzyła platformę Toshiba Places. Toshiba nieustannie ulepsza swój kontent oparty na sieci oraz platformę usługową, oferując obecnie łatwy dostęp do muzyki, video, funkcji społecznościowych oraz wielu innych osiągalnych z komputera, telewizora czy tabletu. „Wysokiej jakości kontent oraz usługi oferowane przez Toshiba Places idealnie uzupełniają portfolio świetnych urządzeń marki, przeznaczonych do cyfrowej rozrywki, dając użytkownikom wszystko, o co proszą” – twierdzi Thomas Teckentrup, General Manager, DN Software and Service Division.
Link do strony artykułu: https://badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/technologie-toshiba-napedzaja-sektor-cyfrowej-rozrywki